SandraMariaLindqvist.blogg.se

Nytt namn, nytt syfte. Bilder. Funderingar. Inga läsare- inga problem.

Merry X-mas and Good-bye Marol!

Publicerad 2013-12-21 05:47:29 i Allmänt,

I fredags firade jag lite julfest med barnen mellan 2-4 år i Marol. Jag var "Sandy-Claus" och gav barnen ett viktigt jul-uppdrag! Så alla barnen fick tomte-mössor och det är nu väldigt viktiga jul-glädje-ambassadörer! :) Jag blir iaf. glad ändå ner i tårna med de här ungarna! Busade loss totalt de sista minuterna så svetten rann om mig! Grät hela vägen in till Bandra sen.. fy fabian vad jag kommer sakna de här ungarna! Det var min sista Marol-dag nämligen. Min sista dag med SRS är på tisdag.. känns så knäppt att det är slut. Min handledare erbjöd mig till och med ett jobb men jag längtar verkligen hem till Sverige nu... Här kommer lite bilder från jul-firandet iaf.!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela