SandraMariaLindqvist.blogg.se

Nytt namn, nytt syfte. Bilder. Funderingar. Inga läsare- inga problem.

Göra hem!

Publicerad 2013-09-28 19:45:04 i Allmänt,

Har handlat lite fina indiska kort, posters och framkallat foton på mina vänner som jag har satt upp på väggen vid min säng för att få mitt rum att kännas som lite mer hemma! Den översta stora postern är en reklampostern för den första sexualupplysningsfilmen som gavs ut av den Indiska regeringen på 1970-talet! Kul souvenir tycker jag! :)
 
 
Har också insett att Denise en av mina roomies ( Har fått en tysk roomie nu också som heter Tamilla) är en roomie-match made in heaven! Jag hade me dmig glögg hon hade med sig två paket pepparkakor! BLISS :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela