SandraMariaLindqvist.blogg.se

Nytt namn, nytt syfte. Bilder. Funderingar. Inga läsare- inga problem.

Corgi utställning <3

Publicerad 2014-09-13 16:17:32 i Allmänt,

Idag har jag tagit en paus i valkampanjandet för att gå på hundutställning. Men blev plötsligt väldigt sjuk typ febrig med huvudvärk och ont i hela kroppen så jag åkte hem ganska tidigt. Men men... det går nog över!
Utställningen var kul! Corgis är verkligen fantastiska hundar och nu längtar jag ännu mer till min valp!
 
Svenska Welsh Corgi Klubben (SWCK), höll utställningen i Kågeröd. Då har man vart där!
 
Prispallar!
 
Närgången cardigan!
 
Det här är Cleo, jag fick passa henne medan hennes Pembroke kompisar visade upp sig :)
 
Tävlingssugna Corgis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela