SandraMariaLindqvist.blogg.se

Nytt namn, nytt syfte. Bilder. Funderingar. Inga läsare- inga problem.

Pilgrim

Publicerad 2014-05-27 15:18:37 i Allmänt,

Jag, Min goda vän Elna och en tjej som heter Lisa-Marie, som har couchsurfat hos mig i några dagar vandrade längst pilgrimsvägen Skåne/Blekinge för att samtidigt skriva vägbeskrivning för att underlätta för blivande pilgrimer att hitta rätt. Vi kom till Görslöv innan vi gick vilse och hamnade mitt i ett fält, via ett träsk och typ ut på en väg på väg till Staffanstorp. Haha :) Vi pausade innan dess vid Kronetorps Mölla där vi lyckades hamna mitt i en nycirkus-föreställning! Kul :)
 
 
Hann till Kirseberg innan det började göra ont! Haha nya skor...
 
 
Man ska inte gå in på Brevduvestigen, men visst är det fint!
 

Raps!
 
 
Spettekaka och raps!
 
 
Vackra Elna!
 
 
Vi använde en diktafon.... med största allvar!
 
 
Raps och jag. Jag i raps. Raps i mig.
 
Halshuggen allé
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela